კატალოგი

პასუხები ხშირად დასმულ შეკითხვებზე.

19 ივლისი 2020, კვრ
პასუხები ხშირად დასმულ შეკითხვებზე.
 
1) განვადების სერვისი
განვადების სერვისი არ გვაქვს,ვცდილობთ აღნიშნული საკითხის მაქსიმალურად მოკლე ვადაში მოგვარებას
 
2) 15-25 ლარზე კეთდდება განვადება
ზოგადად განვადების მინიმალური ლიმიტი წამყვან ბანკებში არის 100-150 ლარი,გარდა რამდენიმე "მიკროსაფინანსო" სადაც 50 ლარიდან იწყება განვადების ლიმიტი
 
3) თანხას როგორ ვიხდი
გვაქვს ამ ეტაპზე 2 გადახდის მეთოდი. 1) კურიერთან ანგარიშსწორება ნივთის ჩაბარების დროს. 2) გადმორიცხვის სერვისი"
 
4) როდის მომაწვდით
მიწოდების სერვისი თბილისში: იმ შემთხვევაში თუ ნივთის უკვეთავთ 12 საათამდე,პროდუქცია მისამართზე მოგდით იმავე დღეს, | რეგიონებში მიწოდების სერვისი: 2-ან 3 სამუშაო დღე,დამოკიდებულია როდის უკვეთავთ პროდუქციას, მიწოდების ზუსტ ვადას გატყობინებთ ოპერატორი" ორივე შემთხვევაში,თუ არსებობს ტექნიკური შეფერხება გადამზიდის მხრიდან,ინფორმირებულია ყველა მომხმარებელი.
 
5) საგარანტიო ვადები და მომსახურების პირობები როგორი გაქვთ
საგარანტიო პირობები წარმოდგენილია როგორც Facebook გვერდზე ასევე საიტზე. გარდა ამისა დეტალური ინფორმაცია ასევე წარმოდგენილია საგარანტიო ტალონზე ;)
დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე: https://bit.ly/39d9UI0
დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე FB: https://bit.ly/3fLzIND
დეტალური ინფორმაცია იხილეთ ბმულზე: FB2: https://bit.ly/2BhqdH6
გარანტიის ვადები მითითებულია ყველა ნივთის დეტალურ აღწერაში.
პროდუქციის სრული ასორტიმენტი საიტზე: www.geosale.ge
 
6) მოყვება თუ არა საგარანტიო ტალონი თქვენს პროდუქციას
დიახ ყველა ნივთს,რომელსაც გააჩნია გარანტია მოყვება საგარანტიო ტალონი ოფიციალური კოპანიის ბეჭედით და წარმომადგენლის ხელმოწერით. ნივთი ვერ ჩაგბარდებათ ისე თუ მას საგარანტიო ტალონი არ აქვს :)
 
7) სადაური წარმოებაა ესა თუ ის ნივთი"
ჩვენი კომპანიის 80% პროდუქცია არის წვრილი საყოფაცხოვრებო ტექნიკა, მსგავსი ტიპის ტექნიკის წარმოება უმეტესწილად ხდება ჩინეთში. ბრენდები არის სხვადასხვა ქვეყნის, თუმცა მწარმოებელი არის ჩინეთი, როგორც სხვა გიგანტი კომპანიების პროდუქციის" ;)
 
8) გაქვთ თუ არა ადგილზე პროდუქცია
Geosale.ge არის ელექტრონული კომერციის ვებსაიტი, ნივთების რეალიზაცია ხდება ონლაინ პრინციპით, მაგრამ გვაქვს მცირე ადგილი სადაც წარმოდგენილია ძირითადად სააქციო პროდუქცია. ასევე კომპანიაქვს აქვს საკუთარი სერვიცენტრი.
 
9) შემიძლია თუ არა "კურიერი მოვიდეს" ვნახო ნივთი და შემდეგ შევიძინო
იმ ფაქტორის გათვალისწინებით რომ ნებისმიერი სასურველი ნივთი შეგვიძლია მეორე დღეს დაგახვედროთ ჩვენს მისამართზე "არ ხდება".
 
📌 P.S. მომხმარებელთა საყურადღებოდ, რომლებიც არ არიან ყიდვაზე ჩამოყალიბებული და არ იციან რეალურად რა უნდათ, მაქსიმალურად გეხმარებათ ოპერატორები, ადგილზე მოგყავთ კურიერი და შემდეგ იმალებით ან ტელეფონის პასუხის ღირსადაც არ თვლით :) ჩამოყალიბდით და შემდეგ შეუკვეთეთ! დიდი გოგო-ბიჭები ხართ უკვე ;) 📌
 
10) სამუშაო დრო და მისამართი
სამუშაო დრო: ორშ-შაბათი 11:00-19:00 სთ. მისამართი: ქ.თბილისი დ.გურამიშვილის გამზ #168
ცხელი ხაზი: 0322 56 01 06
 
უამრავი, უცნაური, შეკითხვა შემოგვდის კიდევ! თუმცა რაც ძირითადი იყო შევეცადეთ მაქსიმალურად მოგვეტანა თქვენამდე
#ჯეოსეილჯი #geosalege #კითხვაპასუხი #ხშირადდასმულიკითხვები
კომენტარები
გამოხმაურებები არ არის
კომენტარის დატოვება
სახელი, გვარი*
Email
დაწერეთ კომენტარი*
მაღალი ხარისხი
მარტივი ყიდვის პროცედურა
ადგილზე მიტანა საქართველოს მასშტაბით
კომფორტული სერვისები