საიტზე მიმდინარეობს ტექნიკური სამუშოები!
კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება!

საგარანტიო პირობები ძრავზე

ძირითადი გარანტია ვრცელდება მხოლოდ ძრავზე
საიზტე წარმოდგენილ თითოეულ პროდუქციას გააჩნია მწარმოებლისა და ჩვენი ოფიციალური გარანტია, საგარანტიო ვადები დამოკიდებულია პროდუქციაზე. გვაქვს 1 თვიდან 48 თვემდე საგარანტიო პერიოდი. ნივთის დაზიანების ან მწყობრიდან გამოსვლის შემთხვევაში,ნივთის მოწოდება ხდება ჩვენს სერვისცენტრში. . შემდგომ ამ ნივთის სრული ტექნიკური დათვალიერება (რომელიც მოიცავს გარკვეულ ვადებს 3 დან 5 სამუშაო დღემდე). თუ ნივთს აღმოაჩნდა დაზიანება და ექვემდებარება შეკეთებას ხდება ნივთის შეკეთება (აღნიშნული არ ეხება 24 საათს რომელიც არის წარმოდგენილი როგორც ქარხნული დეფექტი. ნივთის შეკეთების ვადა მოიცავს: 30 სამუშაო დღეს. 

საგარანტიო მომსახურება არ ვრცელდება: ეფექტურიობაზე, ნივთის ცალკეულ აქსესუარებზე: (სადენი,USB კაბელი, საჭრელი პროდუქციის ცალკეული თავაკი (ე.წ ნასადკა), კვების ბლოკი. ძირითადი საგარანტიო მომსახურება ვრცელდება ნივთის ძრავზე და მის გამართულად მუშაობაზე.) 

ყურადღება

ნივთის უკან დაბრუნება არ ხდება შემდეგი მიზეზებით

"არ მომწონს", (დაზიანებული აქვს ვიზუალური მხარე თქვენგან გამოწვეული მიზეზების გამო),მოდელს აღენიშნება თვითშეკეთების კვალი. გადამწვარია ბუნებრივი მოვლენით (ძაბვა), არ აქვს ქარხნული შეფუთვა, დაზიანებულია ყუთი ან ნივთის აქსესუარები. ასვე საკითხების დაფიქრსირება ხდება 24 სთ_ის განმავლობაში ნივთის ჩაბარებიდან.  სხვა შემთხვევაში ნივთის საგარანტიო ვადა მოიცავს: 30 სამუშაო დღეს. შეამოწმეთ პროდუქცია როდესაც მოგივათ ადგილზე. სხვა შემთხვევაში ნივთის ვიზუალურ დაზიანებაზე კომპანია პასუხს არ აგებს.


გთხოვთ გაითვალისწინით
(რეგიონებში) საგარანტიო მომსახურება უფასოდ (შეცვლა მიწოდება) ვრცელდება მხოლოდ 24 სთ ს განმავლობაში, თუ ნივთს აღმოაჩნდა დაზიანება,უნდა მოგვწეროთ ელექტრონულ ფოსტაზე,დაგვიკავშირდეთ ნომრებზე, მოგვწეროთ ჩვენს ოფიციალურ ფბ გვერდზე.) ამ შემთხვევაში მომხმარებელი არ იხდის პროდუქციის მიწოდების საფასურს) 24 საათის გასვლის შემდგომ თუ დაზიანება აღმოაჩნდება პროდუქციას (მიწოდების სტანდარტულ საფასურს იხდის მომხმარებელი) შესაბამისი თანხა რაც გადაიხადა პირვანდელი მიწოდების დროს. 

საგარანტიო საკითხის დაფიქსირება
საგარანტიო საკითხის დაფიქსირება ხდება ჩვენს ოფიციალურ ელექტრონულ ფოსტაზე: Support@geosale.ge ან ცხელ ხაზზე: 322 56 01 06

ყურადღებით გაეცანით პირობებს, წაიკითეთ სრულად, შემდგომ დააფიქსირეთ შეკვეთა. მადლობა, რომ ირჩევთ ჩვენს კომპანიას.